2008-06-13
 23:47:45

jalla jalla

Ikväll följde jag med John till en studentfest. Det var Faisals syster Nadjua (ingen aning om hur namnet stavas, skriver som det låter..) som hade tagit studenten. Dom hade hyrt en festlokal här i Nacksta och bjudit in... typ halva nacksta kändes det som :P

   
1. Mamma  2. Nadjua  3. John o två av systrarna(lär mig aldrig namnet på den andra..)  4. Abdi, Mursal, John, Nadjua

Fick massa god mat. Ris, lammkött, sallad och lite svensk lasange också :) Jag, Nathalie och Therese var dom enda svenskarna där, vi satt lite för oss själva och åt.. Lugnast så..hehe..



Sen vare massa dans o grejer. Trevligt. Men jag gick hem efter en stund, orkade inte vara kvar... Dessutom hade jag tvätten kvar i tvättstugan, bäst o hämta upp den kanske..

Jag gick ju innan efterrätten serverades, det gick ju inte för sej..! Så Faisals mamma packade på mej en hel kasse full med massa gott! Sambosa, olika bullar och kakor, rulltårta, chokladrutor. . . Bara tacka å ta emot :D

Nu ska jag ta ett glas vin tror ja! Och sambosa..eller en kaka..eller bulle.. eller alltihop kanske! Mmmm..

Trevlig helg då! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!