2008-06-07
 23:58:34

Massa bilder vettö!

Igår var en bra dag. Var upp till Sidsjön med John, Bury och en av hans hundar. Låg o solade på en brygga och åt glass, plommon och mango. Myys. Killarna badade men jag avstod.... den här gången. Kanske ska upp dit imorrn med Maruschka om det blir fint väder. Då blire kanske ett dopp :)

   

  

Osman (vovven) var jätterolig.. Han ville så himla gärna ner i vattnet, men han var världens fegis och vågade inte hoppa i från bryggan... Han sprang omkring hela tiden och ylade och gnällde och försökte hitta ett sätt att komma ner i vattnet.. Till sist slängde Bury i honom :) Då var han nöjd tills han kom upp ur vattnet igen... På en gång började han springa omkring och gny och ville ner igen.. Efter typ två timmar vågade han äntligen hoppa i sjäv. Söt hund :)

Jag kände mig en aning blek i det där sällskapet, så det blev ingen bild på mej...höhö...

På kvällen var det fest hos Richard. Jag glömde mina strumpbyxor hemma, glömde cidern också, så vi fick vända och hämta den... Sen skulle vi ju göra bål, men vi hade glömt att nån skulle ha köpt nått gott att blanda med. Vi hade sprit och frysta bär...mums.. Men det gick ju bra till sist iaf. Elin och Pelle räddade kvällen när dom kom med dricka :)

   
1. Hej!
2. Lars röstade på Christer.
3. Bålen såg ut och luktade lite som spya......hehe.... Men var VAR faktiskt god! Ja lovar!
4. Balkongfest som sagt.. :)

   
1. Pelle drack öl med ögat..
2. Helt plötsligt attackerade Sandra Catrin..
3. ..och brottade ner henne på golvet :) Det handlade visst om nått pinsamt kort tror ja... hehe
4. Lina var hungrig! :)

   
Glasögonprovning . . .

   
Åså lite svartvitt!


Woho, jag klarade snusdostricket!! ;)

Sen blev det stadshuset.... Trevligt, mycke folk man kände, massa öl och iskrig! Perfeekt :)
   
   

Jaja nu får det räcka.

Idag har jag mått som en överkörd grävling. Bakis som en jag vet inte vad... Fy fan, skönt att dagen snart är över. Var hos Ullis en sväng idag. Hon bjöd på sill o pärer!! Haha blev lite förvånad när hon frågade om ja ville ha.. Det va jättegott! Bra bakismat ju! :)

 


  

Efter maten låg vi och solade/frös i slänten... samma slänt som Anna kröp nerför några timmar tidigare när hon var en aning på lyset... haha synd att ingen var där med en kamera då! ;P

Nu ska jag äta naturgodis!


sofie

men vafan va bilderna hamna konstigt. bloggjävel..


Golvmoppen

haha vilka fina bilder :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!