2008-06-10
 21:11:44

Tisdag idag va?

Ååå va trött jag är! Var förkyld som fan när jag vaknade idag.. + världens jävla träningsvärk! Skönt att vara ledig ikväll!
Ska snart förflytta mig till soffan.. ligga o slappa me naturgodis och nån bra film. Ingen fotboll iaf! ;P Eller kanske kollar lite då och då o se hur det går... bara för att man måste. Annars blir man väl mobbad hehe.. Närå men jag kunde ju ha brytt mej mer om den där fotbollen... är inte speciellt intresserad...

Sov i min nya lägenhet imorse efter jobbet. Det kom en tekniker från bredbandsbolaget kl.7.30 så jag va ju tvungen att vara där då.. Nu har jag internet där, så nu äre dags o köpa en dator! :)

Det gamla köket har Lasse tagit bort helt nu. Jag och mamma åkte ut med allt skrot efter det till morfar idag. Han ska göra ved av det :P Fast det är massa kvar så vi får åka en sväng till imorrn tror ja... Sen måste väggarna och taket fixas. Spacka, måla och kakla... Sen lägga in nya golvet.. och SEN in med nya köket som (står i kartonger i sovrummet nu..) Herregud det tar ju år o dar det här! Massa smågrejer som måste fixas hela tiden. Fattar inte hur dom hinner på "extreme home makeover" o sånna program?! Fast då är dom ju några fler som fixar allt också.. Lasse gör ju allting själv nu, stackarn.... :P

Nä nu somnar jag snart sittandes... Soffa, godis och film nu! 

Såg ju även en vacker bild på mig och Elin på facebook som Pelle lagt in. Från festen hos Richard i fredags... Jag kommer inte riktigt ihåg att den bilden togs...och klockan var bara 21?! hehe... så kan det gå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!