2008-06-18
 07:52:57

Kan inte sova. . .

Jag är pigg! Inte bra.. borde ju sova nu (har jobbat natt..) så jag orkar kliva upp hyffsat tidigt sen. Ska me Elin till birsta idag och försöka låta bli att shoppa massa... hehe får se hur det går..... Sen ska jag åka och köpa färg med mamma. Igen! Tycker jag har köpt färg tusen gånger nu....

Jobbade extra tisdagnatt.. När jag kom hem igår efter den natten var jag helt död. Sov med öronproppar för dom körde gräsklippare som galningar här utanför.. Men öronpropparna var alldeles för effektiva! Jag vaknade ju inte när klockan ringde.. eller när telefonen ringde flera gånger..!! Vaknade lite innan kl.16 och fick en chock! Kul. Skulle börja jobba igen kl.17... så det var bara att slänga i sej lite mat och ringa till mamma och be om skjuts till jobbet ;P

Sååå det är ju förmodligen därför jag inte är speciellt trött nu. Ska lägga mej i sängen och läsa så kanske jag blir lite tröttare.

Gonatt!


Evac

Går de bra med boken? :)



PUBLICERAT: 2008-06-18, 13:42:50 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!