2008-06-06
 11:40:19

Finemang.

Idag ska jag bada! Kanske.. Ska i alla fall med John upp till sidsjön och ligga o jäsa på nån brygga där :) John var där igårkväll och badade.. får se hur varmt det är i vattnet...
Hade tänkt gå bort till parken och sola lite, men jag blir så jävla allergisk (pollen) när jag ligger där! Kan ju testa om det blir nån skillnad uppe vid sjön.. Annars vore det väl bäst att ligga på en strand där all pollen blåser bort... Men men, jag överlever nog. Fast mina ögon är redan helt svullna och näsan ska vi inte tala om... Snyggt...

Ikväll blire fest hos Richard! Balkongfest :) Blir nog kul det!

Nu måste jag leta reda på en kartong som jag har alla mina sommarskor i.. Den är borta!! Har redan kollat förrådet.. men vafan den måste vara där! Gah. Jag är less på att gå i mina svarta tygskor.. dom stinker! hehe.....

Jaja, ha en trevlig dag i solen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!