2008-07-10
 13:03:30

Vaken!!

Vafan tog solen vägen?! Imorse innan jag gick och la mig var det hur fint som helst! Men nu äre massa moln... :(
Hade tänkt kliva upp senast kl.12 idag.... Men jag hade visst stängt av larmet på telefonen och somnat om. Efter två sms (som jag inte vaknade av) ringde Elin och väckte mig som tur var. Tänkte gå med henne och träna på Ego idag! Köpte ju kort där för några veckor sen, men precis då blev jag förkyld och sen har jag inte haft tid att träna pga gatufesten, jobb, lägenhetsfixande osv. Men nu jävlar kör vi! :)

Ska bara äta lite frukost först. Kan visa lite bilder från gatufest-onsdan under tiden. . .

  
  

Sådär, blev inte så mycke bilder.... blev desto mer vin och cider...och det kanske hänger ihop med bristen på bilder?
Jaja, nu har jag ätit upp mina mackor. Sak göra mej klar för träningen nurå.

Hääj!


sändradää

hahahhhaha, shit vilken gröööön tunga kiosken hade:P va fan har han gjort?


Thomas

Ja ser att brorsan är i farten :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!