2008-07-21
 14:27:09

Uuuh..

Visst regnade det lite imorse? Hade ställt klockan på 12.30, ifall det var fint väder tänkte jag... vill inte sova bort hela dan. Men det lät som det regnade så jag sov vidare till kl.14 Det va så sköönt. Är ju ändå alldeles molnigt ute så jag har väl inte missat nått.. :P

Katterna var jobbiga imorse när jag skulle sova. (är ju i mammas lägenhet..) Först när jag precis höll på och somna var det nån av dom som började kraffsa som fan i kattlådan. Dom gräver och gräver, låter som att det ska gå hål i botten på lådan. Sen efter 5 minuter var det nästa katt på tur i lådan... suck.
En stund senare började det låta som nån granne knackade väggen eller nått... Var tvungen att släpa mig upp och kolla vad det var, men det va bara Millan som åt så att matskålen hoppade omkring..!
Sen lyckades jag somna... men efter en stund vaknade jag av det mysigaste ljudet..... katt som spyr! mmmm... Måste ha vare Millan för Morris låg på mina fötter då. Har inte orkat leta efter spyan än. Urk. Märker väl när jag kliver i den eller nått....

Nu ska jag äta lite, sen ska jag ner en sväng på stan. Klippa luggen och köpa en tvålpump till mitt nya kök :)

Nu pratar dm om grisskit på radion. Jag får verkligen mer och mer matlust här. . .




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!