2008-07-17
 00:30:50

Utkast: Idag (.. ...

Idag (.. eller igår blire ju nu..) va vi och spelade minigolf vid tonhallen. Eva vann, Catrin kom två, sen Sandra och sen jag som kom sist som vanligt :/ Skyller på att det var fel på sista banan!?! Den var sne eller nått...Om det inte va för den hade jag inte kommit sist iaf. Skitspeeel!
Men det var trevligt iaf. (ingen dålig förlorare här inte!) Vi får spela gratis nästa gång också, för det började regna. Tack tack :)

   

   

Det var en tant där som var så lik min mamma bakifrån! Var nästan påväg att gå och ställa mej vid henne och grina lite när det gick dåligt..... som hennes dotter gjorde. Men jag lät bli...
En smart gubbe tod med ett av uteserveringens parasoll eftersom det regnade :P

 '

Nu har jag druckit lite vin med John och två av hans gamla arbetskamrater/grannar. En av dom fyllde 40 idag så hon kom hit och bjöd på vin och champange. Nice.

Imorrn åker Mami och Lasse till Malta = Jag ska vara katt- och bilvakt i en vecka. Wiho, jag slipper gå överallt!

Nu blire nog sova snart. Trött.. Natti natt!


Eva

Haha... har du blivit paparazzi-fotograf? :p



PUBLICERAT: 2008-07-17, 12:52:30 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!