2008-07-30
 18:08:18

Härligt!

Idag har det varit en till härlig dag på stranden med badgänget.. dvs. Elin, Roger å Linus. Börjar bli ganska så brun nu måste ja säga :) Hade ställt klockan på 10 imorse. Måste va mitt nya rekord i att kliva upp tidigt efter en jobbnatt. Jag är inte så farligt trött faktiskt. Sov ingenting på stranden heller... men det kommer nog. Lär väl somna tidigt ikväll.

Nu ska jag snart åka med mamma till birsta. Hon ska köpa nya överdrag till två gamla fåtöljer som dom har hemma hos sej. Sen ska jag få ha dom här i mitt vardagsrum tills jag har råd att köpa en soffa. . .

Ska visa lite bilder från kryssningen! :D

   

  

  

Bussresan ner då. Fullt ös redan från början, tuttifruttispriten öppnades väl i hudik och sen blev det lunch i gävlebro. Ananas, melon och jordgubbar... i samma sprit då. Inget ja rekomenderar direkt, inte så himla gott.. tror vi lät den ligga i för länge kanske :P
Har även en vacker film på Sandra och Catrin när dom sitter o sjunger i bussen... men den behåller ja nog för mej själv ;P

  
   

Det var sjukt varmt och hur gott som helst med en iskall öl i solen på däck när vi kommit ombord på båten! :) Sen blev det buffé.. ingen succé direkt, men gott ändå. (vinet var dock äckligt så det blev bara öl...)

Nee, nu kom mamma hit så nu ska vi åka till birsta! Lägger in lite fler bilder senare från kvällen. Tjo!


Eva

Jag vill åka på resa igen! :)



PUBLICERAT: 2008-08-01, 22:44:11 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!