2008-07-09
 14:46:11

Sommar och sol?

Idag hade jag och Elin planerat att åka till Alnö och bada och kolla på när hennes pappa hoppas fallskärm. MEN som vanligt när vi planerar nånting så blir det skit väder. Måste sluta planera saker! Får va lite mer spontana...:P Istället för att åka till Alnö har jag inte gjort nånting alls idag. Protest-sov till kl.13 när det inte var nån sol ute...

Men igår var det soligt ju! Då var vi ett gäng från jobbet till Skönsbergs minigolfbana och spelade. JAG VANN!!
Eller....eeh.. var det kanske så att jag kom sist?? Nä jag har förträngt hur det gick.. . . . ;P  Men det var roligt iaf. Måste göras fler gånger! :)

   

  

Nu kanske man borde göra nånting innan jag ska börja jobba.... Helst skulle jag vilja gå och lägga mig igen. Sjukt trött!! Men vafan... har ju redan sovit hela dan! Kul liv man har..
Ska ringa mamma och se om vi kan hitta på nått. Hon har semester nu i 6 veckor! Kul. Jag har två veckor... i september...!



Vinnarn

Det är ju nästan hemskt att du inte skrivit vem som egentligen vann :P


Eva

Haha... jag visste att han skulle kommentera att du inte skrev vem som vann. :p Tack för att du inte tog med den hemska bilden på mig :)



PUBLICERAT: 2008-07-09, 17:21:49 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!