2008-07-20
 23:38:00

Söndagkväll då

Jag har skavsår i ögonen!! Tyyp...

Var hos optikern i fredags, skulle bara köpa nya linser.. men det blev beställning av nya glasögon också. När optikern undersökte ögonen såg han att det va typ... slitet.. eller ja vet inte, men nästan som hål i... den där hinnan (?). Gud va jag inte vet vad jag pratar om nu känner jag....
Men slutsatsen var iaf att det vore bra om jag försöker använda linser så lite som möjligt ett tag så ögonen får vila. Har inte bytt glas i mina glasögon på flera år, eftersom ja aldrig använder dom. Så nu blev det dyrt som fan. Helt nya glasögon + linser...
Jaja.

Nu är jag i mammas lägenhet. Har gett katterna mat, hittade lite chips i skafferiet till mej själv också, perfekt :)
Ska snart till jobbet.... Jobbar 00-06, så det är väl ganska lugnt.

 


Madde

Tack tack! hehe ja dom flesta kommer nog bli förvånade ;) men spännande är det verkligen :P



PUBLICERAT: 2008-07-21, 12:26:58 | URL: http://maddoxx.blogg.se/
Katarina

Hejsan! När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu. Där kan du se vart din linser säljs billigast, det kan ju nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker :)

Här är en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!