2008-07-23
 16:16:57

Onsdag.. snart lördag!

Tänkte visa lite bilder från igår när jag, Maja och Marita var på picknick på en strand vid armsjön...! Men fick visst med mej Johns sladd till telefonen istället för den till min kamera... så nu blire inga bilder idag. Det var väl trååkigt? :P

Har på mej mina nya glasögon nu. Rätt nöjd med dom faktiskt,  men känns fortfarande bättre att ha linser.. Kanske en vanesak. Ska vara duktig och ha på mej glasögonen inatt på jobbet iaf. Hade ju kunnat visa en bild..... OM jag hade varit mindre klantig och tagit med mej rätt sladd....

Lördag närmar sej... Ni vet väl vad som händer då?! Ålandskryssning med ca20 pers från jobbet! Wihoo, blir nog riktigt kul kan jag tänka mej :) Måste komma på vad jag ska dricka för nått på bussen ner.  Jag och Elin funderade på att ha med oss lite spritmarinerad frukt...! Men ja vet inte om vi kommer orka engagera oss och fixa det...? Nå annat förslag på nått? Helst nått gott.. ;)

Ska ta en dusch nu, så jäkla varmt i den här lägenheten, svettas ju ihjäl..! Sen blire kyckling och ris innan jobbet. Första gången jag ska laga nått "riktigt" i köket här. Makaroner och korv räknas inte...


sandradee

men mintu då?;P de e ju gott;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!