2008-07-17
 16:14:52

Kattvakt

Känns inge bra att jag ska jobba kväll/natt snart... Måste ha fått nån bergochdalbana-förkylning.. Igår kände jag mej ju rätt pigg, men idag.... fy fan känns som att huvet ska sprängas. Men jobba ska jag iaf. BUHU stackars mej!

Har varit och hämtat bilen på tågstation idag, vare och handlat på Willys och nu är jag hemma hos mej (var i nacksta innan..) Det är ju också hemma liksom, lägenheten i nacksta alltså. Men om jag säger hemma hos MIG så menar jag alltså nya lägenheten på östermalm :P

Ikväll måste jag åka upp till Haga på rasten och se till så katterna inte har rivit stället, kanske ge dom lite mat också om jag inte tycker att dom ser alldeles för feta ut.. (risken finns ju att dom gör det..) Brukar försöka banta dom lite när mamma och Lasse inte är hemma. Mamma blir väl helt förstörd om hon läser det här höhö... Hon tycker att jag kan ge dom lite extra mat nu när dom måste vara ensamma så mycket efterdom det är så syynd om dom stackars krakarna då.. så dom kan gott få lite extra mat så har dom nått att sysselsätta sej med. Skulle inte tro det! Dom kommer ju dö om dom blir nå fetare.. SPRICKA kommer dom göra... Iofs blir dom ganska jobbiga när dom tycker att dom inte får tillräckligt med mat, och har tråkigt.. River blomkrukor/äter upp blommor, slåss så det ligger hårtussar överallt osv. . .


[fet+katt.JPG]


Nä nu ska jag vila lite, får se om huvudvärken går över...


Eva

Kul att de inte går att se bilden till det här inlägget, bara en ruta där de står "fet+katt". Hahaha... :p



PUBLICERAT: 2008-07-18, 07:30:13 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
sofie

men vafan vart tog bilden vägen?! :P


den där jävla wikman

Kan du inte berätta en gång till om vem som vann årets första minigolf? Det var en berättelse jag verkligen gillade :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!