2008-07-04
 14:41:44

Jobbjobb..

Det är ju alltid lika kuul att jobba torsdagnatt (sluta 06.30 på morron) och sen ha städfredag och börja jobba igen kl.16.. Man hinner ju inte göra nånting alls. Självklart är det hur fint väder som helst idag bara för det! Ynf! :( Hoppas det blir lika bra imorrn, eller hyffsat åtminstone.. I så fall ska jag o Elin åka och badaa! :)

I onsdags var vi på gatufesten. Jag och Elin förfestade i parken vid mej, sen träffade vi massa fler jobbfolk på stan. Satt i daltonstältet typ hela kvällen. Jätterolig kväll! Tänkte lägga in lite bilder... men sitter vid fel dator nu. JAG HAR KÖPT EN NYYYY :) Har inte hunnit installera läggainbilderfrånkamera-programet än... Men det kommer. Ikväll kanske!

Nu ska jag äta lasange och sen åka med mamma till lägenheten och kolla på mosaik...
Köpte mosaik till köket för nå dagar sen. Den är typ turkos i lite olika nyanser...  Sen krånglade Lasse till allt... igår visade han en kartong mosaik som han fått, för det hade blivit över på ett ställe där han jobbade. Den är skiiiitfin!! (och svindyr tydligen) Typ grön och guldaktigt.. Men det var ju bara en låda (typ 2 kvm) så det räcker inte till hela köket. Och jag vet inte om det passar så bra ihop med det jag redan köpt.... Kanske måste åka och byta det jag köpte till nått som passar till det här nya..

Jaja nu har jag inte tid med det här. Maaat nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!