2008-07-14
 23:36:05

Hemma hos mig.

Tralalaa.. jobbade visst bara kvällen ikväll! Jag som trodde att jag skulle ha kväll/natt. Trevlig överaskning man fick :)
Är hemma i min lilla lägenhet på östermalm nu! Den börjar bli riktigt bebolig! Köket är typ klart.. lite smågrejer kvar att fixa bara. Köpte bord och stolar igår.. Lasse ska komma hit imorrnbitti och göra klart det sista med mosaiken. Det blir så fiiint. Nöjd! :D

Säng har jag fixat också. Slipper sova i den hemska tältsängen nå mer.. puh. Jävligt skön säng är det också.. svårt att lyckas ta sig upp när man vaknar, vill bara ligga kvar.. Det viktigaste som är kvar är väl soffa och tv... och bord.. och nån tv-möbel.... hela vardagsrummet kvar med andra ord. Men jag får klara mej utan vardagsrum tills ja får lön. Börjar bli lite tomt i mina stackars konton.... :O

Usch jag har ont i huvet. Har haft det sen i eftermiddags, och inte blev det bättre av att det var jättedålig luft på jobbet och luktade fotsvett och gamla bullar! Började må illa för jag fick så ont i huvet. Tror ja ska lägga mig i min kära säng och läsa lite. Har inte så mycket annat för mig.... Det enda man kan göra här är att sitta vid datorn typ. Och det är jag less på nu. Ovant att vara ensam... men men...

Ånej en mygga härinne!! Måste stänga fönstret och då kommer det bli asvarmt här. . . DOH. (Tur att det inte var en geting då hade jag sovit på toaletten. Enda rummet som har dörr....)

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!