2008-07-16
 14:01:36

Aj mitt hövve...

Jobbade inte inatt.. Var tvungen att sjukanmäla mej pga den där jävla huvudvärken. Fick feber också.. Jag som precis blivit frisk från monsterförkylningen!! Jag måste ha världens sämsta imunförsvar :(

Jag lyckades i alla fall montera ihop möblerna i köket igår. Blev helt yr och svettig, men jag klara det. Och det blev fiiint!

Mår bättre idag (intalar jag mej själv..) så jag ska hänga med några från jobbet och spela minigolf! Ingen feber idag så jag tycker att jag borde överleva det.. Måste ju försöka ta revansch!! Kanske går bättre när jag inte är riktigt frisk.... precis som det gick bättre för Richard när han blundade...hehe ;P

Nä måste snabba mej nu, ska träffa Sandra på navet om 45 min!

Förresten, Lars! Lina hälsar att det ser ut som du har lite bearnaise i håret. . . !?!


Eva

Ja, hur gick de nu då? Fick du nån revansch? Hahahaha!!! ;-)



PUBLICERAT: 2008-07-17, 00:27:52 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!