2008-01-31
 16:54:24

Vaken nuuu!

Jaha nu har jag sovit bort hela den här dagen! Jeeejvla skit också... Men jag mådde så dåligt inatt på jobbet, kändes som jag hade feber.. så det kanske är lika bra att vila ordentligt. Ska ju jobba igen inatt också.. Har dock bara natten, börjar kl.01... så jag borde väl överleva! Tror jag ska skippa träningen innan jobbet kanske.... mår ju lite halvrisigt... måste väl låta kroppen vila också. Men det känns så tråkigt att komma dit kl.23.20 (om jag tar sista bussen..) och inte börja förrän 01! Då är det ju perfekt att träna under den tiden......

Jag som skulle ha gått på stan med Marita idag och uträttat vissa viktiga, försenade ärenden...! :P Men får göra det imorrn innan jobbet istället då. Marita var ändå upptagen med att fixa med sin nya lägenhet idag... så då tänkte jag att jag kan lika gärna sova nåågra timmar till..!!

Förresten, kläderna som jag beställt från HM och fick hem igår var helt perfeeekta! Första gången som jag beställt och allting passar. Kul :) Det blev ett par jeans, ett par träningsbyxor, två olika linnen, halsband och armband. Finemang! Visar seeen tror ja :)

Nu ska jag ta ett baaaaaaaaaad! aaah....ynderbart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!