2008-01-07
 22:16:40

Tjohoo!

Länge sen jag skrev nått.. som vanligt då.

På nyår hade vi fest här hemma! Kanske lägger in några bilder från det.. Vi var 15 pers, rätt lagomt. Vart faktiskt mycke roligare än jag tänkt mig, jag hade inte haft några förväntningar alls.. Meen det blev ju skiitbra :) Lite bråk och intriger på slutet bara... men jag var inte inblandad i det, så det var ju bara roligt o se.. hehe..

Idag har John fått permanent uppehållstillstånd!!! Vi var på migrationsverket och blev intervjuade. Det gick fort, 10 minuter var bara.. och sen fick han uppehållstillståndet direkt!! :D Känns så himla skönt att slippa tänka på det nå mer nu.. Nu är allt bra liksom. Nu behöver man aldrig vara orolig för att han ska bli skickad tillbaka till Sri lanka.. Efter 7 år i Sverige! Det var verkligen på tiden!

Hmm...

Inatt ska jag jobba.. Börjar kl.01.. Tar bussen vid 23 och åker dit och tränar innan jag börjar jobba. Har ont i huvet, känner inte alls för att jobba.. men men, bara 6 timmars jobb iaf.

Å förresten, på torsdag åker vi till Schweiz! (stavas det så??) Ska hälsa på Johns brorsa och hans fru, som har fått barn nu i december! Vi ska vara där i 5 dagar bara.. Ska bli intressant att åka till ett nytt land :) På lördag ska vi på dop! Det är jag lite nervös över.... för jag tror att jag kommer va tvungen att hålla i barnet... läskigt! Jag är ju inte alls van vid småbarn. Har hållt i en liten unge EN gång förut, och det var på Johns systerdotters dop när vi var i Sri lanka!! Haha varför måste alltid JAG hålla i??  Eller jag vet ju varför.. för vi är gudföräldrar, och enligt deras tradition så ska det vara så......är väl bara att acceptera :P Kanske på tiden att man lär sig sånt också....

Vi tae väl några nyårsbilder när jag ändå håller på... :)







marita

john passar med håret sådär. vart har du köpt din nyårsklänning??


marita

han måste fortsätta ha håret så tycker jag


sofie

köpte klänningen i London i somras.. hade typ glömt bort den! :P
jaa jag tycker också att han passar jättebra i den frisyren (rakat..) Han fick en trimmer av mamma o lasse i julklapp så det lär nog bli samma frisyr på honom ett tag framöver. hoppas jag :) om han inte får för sej att spara ut igen...



PUBLICERAT: 2008-01-09, 06:25:10 | URL: http://sofiiie.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!