2008-01-13
 15:38:48

Tjaa..

Idag har jag inte gjort mycket.. Alla har sovit jättelänge. Jag, John, Raja och Camalin var ute igar och tankte spela biljard.. men det fanns inga lediga bord sa det blev bowling istället..och dart. Kul :) Kom hem sent och somnade nog inte före 4 iaf, sa det var skönt att sova ut...
Camalins bror ligger fortfarande o sover pa soffan bakom mig nu... GAH upptäckte nu hur mycke klockan är.. ojda..

John är ute nanstans med Camalins pappa nu..vet inte rikigt vad dom skulle göra..hämta nan gubbe tror jag? Jag orkade inte följa med iaf... När han kommer tillbaka ska vi nog äta och sen ta en promenad sa man far se sig omkring lite mer..

Börjar fa lite hemlängtan nu... Man blir less pa att bara sitta och lyssna pa massa prat pa ett sprak som man inte förstar hela tiden... Visst dom pratar ju med mig pa engelska ocksa, men inte hela tiden. Känner mig väldigt utanför och bortglömd ibland när alla andra är inne i värsta diskussionen och jag bara sitter där och har traaakigt... Da äre ju bra att dom har internet här ;)

Dom har även en hund här. En pitbulltik som heter Tiger. När vi kom hit och dom hämtade oss fran flygplatsen sa hade dom Tiger i bilen.. Hon är värsta vakthunden och skällde och morrade som fan pa mig och john när vi skulle sätta oss.. Och hon hade munkorg pa sig! (dom maste tydligen ha det pa sanna hundar här, annars far man böter..) Jag blev liite rädd da... Men sen var hon ju faktiskt jättesnäll när hon fattat att vi var vänner :) Sa jag sitter och gullar med hunden hela tiden medans alla andra gullar med bäbisen... förstar mig bättre pa hundar.. Dom andra i familjen tycker väl att jag är konstig, med det skiter jag i.. :P
Har inte blivit ett dugg allergisk heller! Jag som alltid brukar känna av Carros hund (en likadan) pa en gang... Men det gar bra med Tiger.. Camalins mamma badar henne varannan dag sa hon har väl inge sanna där allergigrejer i pälsen kanske...

Jaa, men intressant hundprat? 

äsch, skriver mer när jag har natt vettigt att skriva. Aufwiedersehn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!