2008-01-19
 14:15:54

Schweizbilder...

Hallådär!! Här sitter jag i min rosa morgonrock och har tråkigt. Orkar inte göra nått vettigt. Väntar på att klockan ska bli 15, då ska jag gå och träna! Sen ska jag hjälpa Carro att färga håret. Hon ska ut ikväll. Det ska typ alla.... Men inte jag. Suck.... Jag vill ocksåååå!! Men jag är typ pank, så det går icke.
Men nästa lördag, dååå... då ska jag på fest hos Eva! :) Blir nog sköj. Får väl hålla mig tills dess.....
Ikväll ska jag ägna mig åt det stora nöjet att gå i tvättstugan och tvätta kläder istället..!! Det är ju NÄSTAN lika roligt som att festa....

oj..nu ringer det!!

... det var Carro som ringde. Bestämde att jag ska komma till henne efter träningen och färga håret på henne.. Hon bor ju nära friskis, så det blir typ på vägen hem för mig iaf.
Vi satt och pratade om sista minuten resor... hon ska åka till Egypten till våren, å jag blev så sugen på att åka dit!! För man kan rida!! Rida och kolla på pyramider, rida i öknen, rida till stranden!! Åååh, jag måste diiit, det lät så härligt :) Kul att jag är pank då.. Bara att sätta igång och spara pengar nu!!

jo visst ja, skulle ju visa lite bilder från Schweiz!



1. På det skabbiga planet. Gubben bakom verkar ha roligt... hehe..
2. Raja, Clarinne och John
3. John är nöööjd! Ge honom ett barn att hålla i och han kan sitta och gulla med ungen hela dan...
4.  Srilanka mat!! Godaste middagen på länge! mmmm.....




1. Söta Tiger och John äter frukost på sängen. Ingefära te! Gott.
2. I bilen påväg till ett vattenfall...
3. Uncle (Camalins pappa, vet inte vad han hette, alla sa bara "uncle") Camalin, Raja och jag..
4. Ovanför vattenfallet med solen i ögonen



1. Trappor nerför som var väldigt hala. Snorhala trappor + mina kilklackar var ingen  bra kombination...
2. Jag, Camalin och Raja
3. John och Raja i en grotta..
4. Uncle och jag :)

Nää, nu hinner jag inte mer! Måste byta om och sticka iväg till träningen! Lägger in fler bilder sen!
Tjappa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!