2008-01-12
 10:20:47

Sari, sari.. dop idag!

Nu sitter jag här iklädd en sari och tio kilo smycken typ... I Srilanka anser man att ju mer guld man har och ju mer det rasslar av alla armband och halsband, desto bättre är det... (för dü ser man rik ut = väldiiigt viktigt..)
Sa nu har Camlin och hennes mamma vräkt pa mig massor av sina smycken. Fick dock behalla mina egna sma örhangen, för deras var alldeeeelses för tjocka för att jag skulle fa i dom i öronen. Helt sjukt tjocka örhängen :P

Sitter här och väntar pa att alla andra ska bli klara och att vi ska aka. Känner mig bara ivägen överallt och dessutom är det skitjobbigt att röra sig när man har 8 METER tyg virat runt kroppen...!! Lättast att bara sitta stilla.. Sarin är vikt pa att speciellt sätt och bara fastsatt i underkjolen och blusen med säkerhetsnalar, sa man maste vara försiktig sa det inte lossnar.. (nu fick jag hjärnsläpp.. stavar det ordet sa??) Jag ar kissnödig!!! Men jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att ga pa toa utan att förstöra hela sariuppsättningen. Doh!

Nu kom John och Camalins pappa in och upplyste oss om att det regnar ute...

Ikväll ska vi kanske ut pa natt hiphop/reggae ställe med Camalins bror. Kan bli kul. Fast jag är inte sa värst festsugen egentligen, men men... far se.

Nä, nu maste jag försöka ga pa toa innan vi ska aka, annars kanske jag kissar pa mig i kyrkan...


Mamma

Behåll sarin och smyckena när du kommer hem... eller ta iaf ett foto på dig/er så vi får se hela härligheten = )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!