2008-01-19
 21:24:51

Lördagsunderhållning..

Hemma igen. Har varit och tränat och färgat Carros hår nu.
Träningspasset skulle vara ett medelpass, men det var min favvo ledare som skulle ha passet idag, så det blev hans styrka/medel pass istället. Woho! Nu kan jag äta lite choklad ikväll med hyffsat gott samvete iaf ;)

Ska snart klippa Johns hår också. Haha känner mej som värsta frissan idag.. !! Sen ska jag ta ett baaaad.. o sen ska vi kolla på nån av filmerna som vi har på datorn. Trevlig myskväll. Jag är inte alls sugen på att gå ut... Nej, det är mycke bättre att va hemma o ta det lugnt.... ja det är det!! Försöker övertala mig själv...... fast jag är ju sugen... men nej. :P

Ska lägga in några fler Schweizbilder tänka ja..



1. Raja och John längst ned nid vattenfallet.
2. Uncle och Tiger tittar på vattnet :)




1. Första bowlingkvällen!
2. Srilanka gänget..
3...och lilla jag. Titta, nästan strike! :)
4. Jag o Raja!



1. Jag och John påväg till dopet. Den enda dagen som det var dåligt väder...
2. Das kleine familj. Dom ser ju inte så glada ut här men....
3. Gudföräldrarna då..
4. Tamilprästen predikar och jag fattar ingenting. Men det var säkert fint :)



1. John viskade "gör ett kors på hennes panna...!" för det skulle alla visst göra. okej då..:)
2. Hälla vatten på huvet...
3. Sen skulle vi hålla i ett ljus och be nån bön. Jag var tyst dock.. Inte så bra på böner på tamil..
4. Cannuta (äldsta av camalins tre bröder) och John..



1. Efter dopet var det GOD middag hemma. Candol (bror nr.2) och några gäster..
2. Cannuta och Clarine :)
3. Jag, John och ett barn som ville vara med på kort..
4. Barnen anfaller......hjälp... :P



1. Leker med Tigers ansikte... :P
2. Ute och kastar piiiil..Jag var jättebra! Skräll!
3. Candol och Clarine..
4. Hiphop-unge :D



1. John och the uncle..
2. Jag, John och Cannuta. Bowling igen då..!
3. Raja med sina bollar..eller..eh..klot. hehe..
4. Posear med klot och pälsjackor....yeah ;)



1. Jaha...
2. Hiphopish yao! haha..björnjackor..
3. Fortsätter med gansterstilen då.. påväg hem :)
4. Tiger vill inte va med på bild...
5. Men sådär ja!



1. Cannuta tyckte om att sova lääänge..
2. Jag och John äter lankesisk lunch!
3. Camalins mamma och John kollar på shack på torget..
4. Åkte bil upp i bergen till en kyrka. Black madonna hette den tror jag. Det var jättefiiint inuti, men man fick såklart inte ta kort....
5. Camalin, Raja och Clarine vid en stor fontän med vigvatten..



1. John med en sovande unge på axeln.
2. Jag tycker mest om barn när dom sover.... :)
3. Hon gillade den spelande katten som mamma skickade som present :)



Ute sent på kvällen och leker med tiger i en lekpark! :)



Hejdå på flygplatsen!


Ja, det var det! OJ va mycket det blev... men men, nu får det vara så...

Nu ska jag ta ett bad, hämta upp tvätt från tvättstugan och sen blir det nog en film.
Ha en trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!