2008-01-26
 13:51:54

Lördag

Jag hade jättesvårt att somna inatt. Var trött, men det gick inte att somna ändå. Låg bara och vände o vred på mig.. Hatar när det är så!! Sist jag kollade på klockan var den 05.33... Skulle ju upp tidigt idag också. (tidigt enligt min dygnsrytm iaf!) Hade tvättstuga kl.10. Meeen när jag var påväg att gå ner märkte jag att vi inte hade nå tvättmedel hemma. Orkade inte gå och handla.... så det blev ingen tvätt idag....

Nu vet jag inte vad jag ska göra... det var nått jag tänkte.. Jo visst ja! Ska ta och träna lite med hantlarna! Sen välja kläder, duscha o göra mej klar för festen ikväll.

Nån mer som ska ut ikväll då? :)

Haha men gud vilka hemska bilder jag hittade som jag inte har sett förut.. på mej, john, faisal o david..


När var det där? Hm.. borde nog rensa lite bland alla bilder vi har på datorn... den borde vara full snart!

Nu ska jag dricka te! Börjar få lite ont i halsen... vägrar bli sjuk IGEN! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!