2008-01-31
 20:01:10

Jag har lekt lite...

Eftersom det inte blev nån sväng till stan idag så har jag inte haft så mycket att göra.... så det blev lite bilder på dom nya kläderna..! om det är nån som vill se :)



Svart linne, jeans och armband från H&M.


Grönt linne. H&M.


Koftan som jag köpte rea på Monki förra veckan! + halsband från H&M.

Börjar bli lite osäker på jeansen... Gillar dom, MEN dom känns liite stora..Sitter lite konstigt över baken liksom, lite löst.. Känns som att när man har använt dom i en halvtimme kommer det bli helt pösigt...Doh! Men men.. Det får gå! Kanske jag skulle kunna komma i en mindre storlek.... Äh, orkar inte skicka tillbaka o krångla. Får väl äta upp mig lite.. hehe....

NU ska jag äta mat! Ska fixa soppa och ett jättegott bröd som jag köpte efter jobbet imorse från ett bageri. Helt nybakat och mumsigt!! Måste göras fler gånger :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!