2008-01-29
 03:04:01

Jag borde väl sova snart men...

Orkar inte gå till sängen... :P Jag ska... snart!
Tänkte lägga in några bilder från i lördags :)


1. Födelsedagsbarnen (Eva o hennes tvillingbror) med sina fina presenter från Lars! Musse och mimmi cd-fodral/väldigt stora nyckelringar...(??)
2. Elin, Lasse o Pelle.. va gulligt, dom ser ut som syskon..! :)
3. Vinstället som var för litet. Vi fick kapa av vinboxen lite...gott vin iaf!
4. Evas kompisar med konstig grön drink.. som jag har nått svagt minne av.... vad var det för nått??


1. Richard o Elin kramas..
2. Johan kramas med tigern..
3. Puss.
4. Tigerpuss..heh..


1. Kolla spegeln innan vi skulle dra... viktigt..! (eksemen är borta!!!*lycka*)
2. Jag, Richard, Johan. På aveny :)
3. Jaha.. Vad gör dom?
4. Elin...ser jätteliten ut ju! ;P

Sen vare inte så mycket mer bilder tråkigt nog. Eller det finns massa kostiga bilder i kameran som inte jag har tagit. På folks fötter och massa flaskor bland annat.... Skiter i dom bilderna tror ja..

Nu ska jag gå o lägga mig. Ska försöka att inte sova allt för länge imorgon..... Men jag ska iofs jobba natt så jag lär ju inte kliva upp allt för tidigt. Eller äh, vi får se... Ska i alla fall hinna med att tvätta, städa, träna och kanske åka in en sväg till stan! Så allt för läntge får jag INTE sova... ring och väck mig vid 11, ok? :)

Gonaatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!