2008-01-15
 12:53:57

Hejda schweizzz!

Idag ska vi aka heem! Ska bli rätt sa skönt. Borta bra med hemma bäst liksom :) Har haft det bra här, men man är ju inte vad att bo med 8 andra personer i en inte allt för stor lägenhet..(3a) Och alla pratar dessutom ett annat sprak. Dom var ju verkligen gästvänliga eller vad det heter (?) iaf. Jag o john fick ett eget sovrum medans dom andra turades om att sova i det andra sovrummet eller pa madrasser pa golvet i vardagsrummet :P

Igar var vi in till stan och kollade lite.. Camalins pappa var pa sjukhuset och uder tiden gick jag och John runt lite med mamman.. Hittade inget speciellt, men det var bara bra för jag maste ända spara penar sa... Ska dock köpa lite choklad pa en chokladfabrik nu innan vi aker till flygplatsen :) Kanske ska köpa lite ost ocksa.. Det är ju ost och choklad som Svhweiz ar känt för...

Vi akte även till en jättefin kyrka igar som lag i en stad en bit bort, uppe i bergen. Det var jattefint där, men det blev tyvärr inge bra kort för det hade hunnit bli mörkt :/

Nä nu maste jag vattenkamma haret lite! Duschade imorse men rakade somna om efterat med blött har, sa nu ser jag ut som hej kom och hjälp mej..... :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!