2008-01-26
 01:30:11

HALÅÅ

Heeej..

Idag var jag hos farbror doktorn. Eller nej, det var en tjejdoktor faktiskt. På hudmottagningen. Fick lite nya cortison krämer till eksemen.. Självklart så var eksemen nästan helt borta imorse när jag vaknade!! Bara för att jag skulle till sjukhuset liksom.. typiskt :P (men jävligt sköönt!) Fast det var fortfarande lite irriterat och torrt.. Men nu när jag har använt dom nya krämerna så är det nästan helt braaaa... woho! Men, ska inte tro att allt är bra nu bara för det. Det har hänt massa gånger förut att nånting nytt verkar funka till en början.... men sen blir det dåligt igen. Men jag måste ju hoppas att det funkar iaf..!

Jag jobbade ikväll. Kl. 18-23. Var rätt lugnt på jobbet.. Ska även jobba söndag kväll/ natt 18-06... DET kommer nog bli lite jobbigare eftersom det finns en relativt stor risk att jag kommer vara bakis då.... Ska på fest hos Eva imorrn! :) Hon fyller år. Det blir några stycken från jobbet, och så hennes andra kompisar. Kan ju bli kul o träffa lite nytt folk!


Jag har förresten beställt en sån här:
Beauty Rehab Rose Salve

(www.eleven.se)

Rädda dig själv med denna läppbehandling som även agerar som en mirakelräddare för din hud. För omedelbart ingripande så innehåller Beauty Rehab Rose Salve terapeutisk rosolja och mjukgörande sheasmör för att dagligen vårda torra läppar och torr hud.

  • Vårda och göra dina nagelband mjuka.
  • Appliceras över kinderna för en hälsosam glans.
  • Applicera runt näsan för att lindra vid förkylning.
  • Applicera runt näsborrarna för att hålla pollen borta.
  • Tämja kluvna toppar och motverka frissigt hår.

  • Lät ju väldigt bra tyckte jag. 98:-, lätt värt att testa.. Måste ju testa allt, nånting kan ju faktiskt funka för att få min hud att bli bra... och JAG HAR FAN TESTAT ALLT!! Eller väldigt mycket iaf.. säkert 20 olika hudkrämer som jag fått recept på från läkare, vanliga hudkrämer av olika märken, två olika typer av solbehandling, olivolja, barnolja, koka potatis och sedan använda potatisvattnet i ansiktet (det hade hjälpt för en kompis mamma..)..
    Elin sa att hennes syster som är hudterapeut (stavning?) tipsat henne om att man kan lägga lite honung på huden där man har små eksem... fast det har jag dock inte testat än.. Men om inte dom här nya hudkrämerna funkar så blir det fan honung nästa!! :P

    Nä, nu ska jag sluta skriva om eksem! Inte så kul kanske.... Ska låtsas som att dom inte finns och att allt är bra. Lala..

    Jag var i birsta idag med mamma.. Shoppade lite på Monki (REA!!!) för presentkortet som jag fick i julklapp.. Det blev en jättefin lila mysig kofta, en grå helt vanlig t-shirt och en långärmad brun/grå tunn tröja.. Det var 75% rea på nästan allt i butiken, så det blev ju väldigt billigt och bra :) Koftan hade kostat 1300:- och nu fick jag fick den för 325:-!! Perfeekt! Även att Annica sa att dom bara fått in två stycken av den... :)
    Kanske kommer nån bild på kläderna vid nått annat tillfälle... om jag orkar vara så seriös....

    Nu ska jag spela lite betapet! Om datorn kan bete sig?!! Den är seg och konsig... buhu :(

    Gonatt och trevlig helg!



    KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

    « NAMN Spara info?

    « E-POST (publiceras ej)

    « URL

    Kommentar:


    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!