2008-01-28
 14:58:30

Gomorron..

Har nyss släpat mig upp ur sängen. Snoozat sen kl.13.. Det var så varmt o skönt under täcket, ville inte alls kliva upp... Jag har jobbat natt alltså...o det var så jobbigt på slutet. Från början var jag pigg men sen nån gång vid kl.01började jag känna av att jag festat dagen innan... blev helt yr o trött o svettig :P Kände mej sådär lagomt fräääsch.. Men nu känner man sej som en människa igen! :)

Lördagskvällen blev lyckad även. Massa folk och skoj hos Eva.. Sen blev det aveny...där det också var massa folk o skoj. Hände dock en mindre trevlig grej... träffade två av gubbarna från posten som var jättetrevliga... men vääldigt fulla! Sen blev dom lite FÖR trevliga. Den ena försökte kyssa mig och den andra började taffsa! :O Uuusch.. Som tur var så var Johan med och räddade mig från dom! Tack! :) För övrigt så hade jag jättekuul. Lägger in några bilder sen tror ja...

Nu ska jag äta frukost och sen gå till ica och hämta ut min lilla hudkräm som jag beställt från www.eleven.se !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!