2008-01-12
 00:20:43

Fredag i schweiz..

Jaha nu är vi äntligen hemma igen.. Har precis ätit en väldigt sen middag. Sri lankiska "pankakor" och lite olika starka grejer som man har till. Väldigt gott!

Idag har vi varit o kollat pa ett vattenfall.. det var coolt, man gick nerför en trappa alldeles brevid, nerför hela vattenfallet liksom.. Tog massa fina bilder, men jag tror att jag lägger in dom när vi är tillbaka hemma i Sverige. Blev aldrig att vi akte och kollade pa kyrkan som vi hade tankt, men jag ar inte direkt ledsen över det, fick se tillrackligt med kyrkor i sri lanka...... :P

Ikvall har vi varit och bowlat (jag kom tvaa! :)) och druckit nagra öl., Tog det lugnt eftersom vi ska upp tidigt imorrn och förbereda för dopet.. Har fatt prova ut en Sari som jag ska ha pa mej. Den ar vinröd och gul. Fin faktiskt :)

Har även övat pa att halla i Clarine (barnet alltsa) och det gar ju faktiskt bra. Jag som var lite orolig för att jag ska halla i henne imorrn i kyrkan. Tror hon gillar mig! :) Hehe barn brukar inte göra det... har jag fatt för mig iaf.. 

Nu ska vi ga och lagga oss. Ska ju upp tidigt imorrn som sagt..

Schweiz ar jattefint (det lilla jag sag av det pa varan aktur idag) Blev saa sugen pa att rida, helt perfekt landskap för lünga galoppsträckor! Ge mig en hääst!! ;P

Nej nu är det sängen som gäller! God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!