2008-01-22
 19:31:22

Fån't ja en körv så håppe ja i älva!!

Kom nyss hem från ett träningspass. Aaaah, känns så himla skönt nu. Känner mej duktig! :)
Det här är det bästa träningspasset, enligt mig.. Enligt många andra också verkar det som faktiskt, för det är alltid fullsmockat med folk..! Patrik heter han som har det, ett medel/styrka pass, kl.17.30 på tisdagar på friskis&svettis. *gör lite reklam* Testa det!! :)

Skulle ha tränat igårkväll på jobbet innan jag började också, hade släpat med mig träningsväskan och var helt pepp! Men när jag nästan var framme kom jag på att jag glömt handduk! jävlaskiiit..(och elin skulle inte jobba så hon kunde inte rädda mig den här gången....:P) Så det blev ingen träning.... Men imorrn och på torsdag ska jag träna på jobbet. Och på fredag ska jag träna med MARITA på frikis! :) Det var länge sen!


Nu ska jag fixa lite middag. Det blir nått så lyxigt som stekt falukorv och makaroner. Med lite ketchup till då...*mmm* Nej, det är väl ingen favoriträtt direkt, fast ganska gott ändå, har jag lärt mig nu! (och billigt o bra när man inte har några slantar kvar...)
Jag har alltid tyckt att falukorv varit äckligt, sen jag var liten... Har hemska minnen av att mamma och Lasse alltid skulle envisas med att laga ugnstekt falukorv med äppetbilar och tomatbitar nerstoppade i korvjävlen...Huh, jag ryser :P Gillar fortfarande inte den ugnstekta varianten, korven får ju så läskig konsistens liksom..! Näe, tunna, välsteka skivor ska det vara! Och inga äppelbitar!!! Äpple ska ätas som det är. Inte varmt! Inte med korv! Punkt slut.

image327
Börja träna och sluta ät för mycket falukorv!!! 

:)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!