2008-01-22
 20:04:27

En sak till..

Biljakt på E 4

SUNDSVALL (ST) 2008-01-22 08:16

Polisen jagade i natt en bil som körde till Timrå på E4 och tillbaka mot Sundsvall.
Två män greps när bilen stoppades i höjd med Skönsberg.
(www.st.nu)

Coolt, det där såg vi inatt när vi satt och hade rast i fikarummet på posten.. :P


Nu är korven klar och Ugly Betty på tv!! :)

Å förrestem jag kom på en sak förut... Tror mitt plötsliga utbrott av eksem kanske kan bero på att jag ätit ovanligt mycke choklad på sistone. Har hört nånstans av nån (?) att det inte är bra att äta för mycket mjölkprodukter om man har problem med eksem... (Jobbigt, jag som typ lever på vaniljyoghurt...hehe..) Men nu ska jag inte äta nån choklad alls iaf!! Hoppas verkligen det hjälper...

PUSS!


ewsi

Gud va snygg bloggen blev, helt annat intryck! :D



PUBLICERAT: 2008-01-22, 20:21:06 | URL: http://evelinasteger.blogg.se
am

men choklad i sig kan man ju också reagera på...



PUBLICERAT: 2008-01-22, 20:38:08 | URL: http://sonido.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!