2008-01-21
 19:31:10

Eksemdag :(

Vad är grejen med dom "stora" bloggerskorna och chihuahua hundar??! Haha.. verkar va värsta trenden bland dem att ha minst en sån.. Ja, en liten grej som jag lagt märkte till idag bara.... gulligt....

Har suttit vid datorn hela dagen och slöat. Spelat betapet och läst bloggar... Hade sån lust att gå ut på en promenad idag, eller göra NÅNTING, men jag kunde inte..för att min hud har blivit helt knäpp! Det började bli dåligt igår.. Eksem skit! Halsen och halva ansiktet är som ett stort sår.. eller nått.. Det är som att jag blivit skinnflådd där, helt rött och blank. Fast samtidigt fnasigt och torrt. Smörjer in med massa mjukgörande heeeela tiden. Flera gånger i timmen.. Det gör såå ont!! :(
Ja, i alla fall.. tog ett bad förut (efter att ha gruvat mej i flera timmar eftersom jag vet att det sviiider) med en jätteskön badolja från Bodyshop. (Spa wisdom - Monoi miracle oil heter den, testa! jättehärlig! ) Så nu har huden blivit liite bättre iaf. Fortsätter att smörja som en galning...suck. Ska jobba inatt också. Då blir det säkert värre för det är så torr luft på jobbet :/

Hade inte ätit nånting på hela dan, har ju bara suttit här... Men jag fixade lite middag förut iaf. Nu jävlar ska jag börja vara nyttig igen! Var ju så duktig förut, men sen i julas har det ju gått sådär med att äta nyttigt.... :P

Havregrynsgröt, hårdbrödmacka med kalkon, ägg och juice + Simpsons på Tv:n. Perfeekt!   


Efter middagen: En kiwi och 2 ½ men! woho :D


Nu tror jag det blir en till betapet...bara en match till...eller kanske fler...?!! Fan jag har dragits in i beroendet igen!! Arrgghh!!


UllaBulla

Middag? Det där kallar jag frukost ;)


am

hehe :)



PUBLICERAT: 2008-01-22, 10:57:07 | URL: http://sonido.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!