2008-01-20
 22:26:09

Dooooh...

Jag som skulle bli nyttig från och med idag!!! Det gick ju sådääär.... var ju tvungen att fika hos morfar... o där blir det alltid bullar och kakor :P Men sen tänkte jag äta havregrynsgröt och en hårdmacka till middag (måste ju skärpa mig nu, har vräkt i mig säkert flera kilo choklad på sistone...) MEN då kom john hem från jobbet och hade med sig en pizza som han hade bakat...så då var jag ju TVUNGEN att äta den. Faktiskt. Den var såå goood.. Med skinka, lök och oliver! Mumma!

Såg att texten visst blev normal i det förra inlägget fast det såg helt mongo ut medans jag skrev... hm..

Nu ska vi kolla på en film som vi har på datorn. The kingdom. Vad handlar den om?? Jag har glömt. Men det får jag snart veta nuuu....

Tjo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!