2008-02-21
 16:13:14

Yesss..

Idag är jag friiisk! Känns det som iaf... Har inte mått illa sen igårmorse..  Det var en väldigt snabbt övergående magsjuka (tack o lov)! Eller så kanske jag bara hade ätit nånting olämpligt..?! Skulle ju vara bra så har jag i alla fall inte smittat nån.... Men jag tror nog att det var magsjuka i alla fal...

Det var skönt att vara hemma o bara slappa framför tv:n igårkväll! (Greys, woho! :D) Har jag inte gjort på länge... alltid jobb jobb jobb.. Ikväll och inatt ska jag jobba igen. Roger ringde o väckte mig idag och frågade hur jag mådde och om jag kunde jobba.. Sen sa han att han skulle ringa upp "snart" och ge mig jobb för nästa vecka, han skulle bara gå in på sitt rum sa han... Så jag satt o väntade... o väntade.. o väntade.. men det ringde ju aldrig! Han hade glömt bort mej såklart!! Tack för den! :P Ringde upp sjäv efter nån timme.. efter typ 1000 försök för det var upptaget hela tiden. Fick ganska mycket jobb nästa vecka också... Jaja, intressant? :)

Jag tror att jag borde äta nånting nu. Har levt på bara lite fil och en eller två hårdmackor igår och idag.. Konstigt nog är jag inte alls speciellt hungrig! :O Rädd att jag ska börja må illa om jag äter nånting... Tror det får bli lite gröt. Borde väl va bra för magen? Men såå trååkigt... Ååååh nu blev jag sugen på en god sallad! Men icke. Nu ska jag koka gröt! :/


Hahaha!





 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!