2008-02-14
 13:50:46

Toorsdag..

Fy fan vad det blåser!! Läskigt.. låter som att fönstren ska gå sönder snart.. Hatar blåst!

Igår var jag på stan me Elin och bokade tid för sminklektion den 26e april! Det var så fullbokat alla lördagar ett bra tag framöver... o vi ville ju ha en lördag så man kan ha fest efteråt. Känns ju onödigt att bli fint sminkad o sen gå och jobba bara eller nått... Jaja, så det 26e blir det fest iaf! :)

Jag borde städa lite..och diska! Har ett berg av disk i köket som jag inte har haft tid med... och det har tydligen inte John heller haft?! Hmm.. lika bra att jag fixar det nu. Tänkte låta det stå o se hur lång tid det tar innan John fixar det, men jag står inte ut med att se skiten så fort jag går in i köket! Haha jag har blivit som mamma!! :P

Men först mååste jag spela en match beta eller två! :D


mina sötnosar! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!