2008-02-06
 15:57:10

Snorunge!

Uuuh.. jag är så förkyld idag. Snoooor...! Vaknade av att snoret sprutade.. hehe väldigt mysigt...

Har inte orkat göra nånting idag. Bara suttit här och myst i min rosa morgonrock och tyckt synd om mej själv.. Jag som skulle träna, men det hoppar jag nog över. Vill bli frisk! Ska dricka lite te nu. African Rooibos! Gott + bra för en massa saker.. huden till exempel :) 


Jag har sån jävulsk träningsverk i skinkorna!! haha kan knappt sitta ner.. aaj! Måste köpa en skön datastol!! Sitter på en hård köksstol nu (i bästa fall.. annars en liten pall!) och mina skinkor lider!

Nu ska jag göra nånting annat.... kanske.. äh, sitter nog kvar här och spelar lite betapet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!