2008-02-16
 17:12:50

Rubrik.

Hejhej!

Kom precis hem från stan och mina ben är helt stelfrusna! Gick både dit och hem. Tänkte ta bussen hem för jag hade ju köpt vin som jag släpade på.... Men Marita skulle ju ändå åt samma håll en liten bit, så det blev en promenad!
Var in en snabbis o kollade i hennes lägenhet på vägen till stan. Det hade blivit såå fiint i vardagsrummet! (resten var ju inte målat än....) Vita väggar, fina möbler o fin vit soffa.. Jag vill också göra om!! Helst i det här rummet...(hallen/köket). Och i badrummet.. och i sovrummet...!Gaaah, jag måste vinna på triss eller nått!!


Ikväll blir det utgång med tjejerna! (plus john o william kanske.. o minus marita som ska på nått annat partaj..)
Undra vad man ska ha för skor då.....hm.. Det är ju så jävla isigt överallt så jag kommer väl slå ihjäl mej om jag tar kalckar..... Jaja, får väl se... blir nog klackar iaf! :P

Nu ska jag spela! www.betapet.com Helt beroendeframkallande!

Ha så kul ikväll allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!