2008-02-03
 21:49:05

pizza!

Sitter och väntar på att John ska komma hem med en pizza nu! Jag hoppas han kommer snart, för om 40 minuter går min buss.. (Ska jobba natt..) och jag vill gärna hinna äta innan..!

Idag har jag varit o tränat i gymmet på frikis med Ullis. Hon ringde o väckte mig kl.13, jag var lite halvdöd.. råkade bli utgång för mig och Jogn igår, efter att vi ätit mat och druckit vin hos mamma  Lasse. Men i alla fall.... jag släpade iväg mig till gymmet idag, och jag har faktiskt kännt mig jättepigg hela dan. Inte alls bakis. Har nyss kommit hem från Marita nu. Varit där och kollat på hennes nya FINA lägenhet!

NU börjar jag dock känna mig lite bakis.. eller i alla fall väldigt trött och lite ont i huvet. Lagom tills jag ska till jobbet då... bra där. Hoppas det känns bättre efter en pizza! Om han kan komma med den nån gång....!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!