2008-02-20
 13:00:16

Magsjuka :(

Fy fan...

Skrev ju att jag hade ont i magen igår. Det blev bara värre o värre... Åkte till jobbet kl.23 o då kände jag mig lite konstig. Mådde lite illa, men inte så himla farligt... tänkte att det går nog över. Hade ju varit och tränat tidigare på kvällen, så jag måste ju kunna jobba också tyckte jag!
Vi spelade pingis och kort tills vi började kl.01, och då hade jag fått mycke mer ont i magen... Hann bara jobba nästan en timme innan det var kört. Sprang på toa o spydde.. mm.. mysigt. Så efter det fick Jonas skjussa hem mej. Stackarn, hoppas han inte blev smittad.... Nu kanske halva posten kommer få magsjuka bara för att jag kom dit och jobbade EN timme.. hehe va nödvändigt... förlååt! (undra om jag i alla fall får betalt för den där timmen jag jobbade..?!)

Mamma kom nyss hit med en verum hälsofil, en sån där som är bra för magen.. Har ätit pyttelite, vågar inte äta nå mer ifall jag börjar må illa igen... Men jag mår mycket bättre nu än vad jag har gjort inatt iaf. Har till o med lyckats sova några timmar i sträck nu på morgonen utan att vakna av att magen gör ont!

Näe... tror jag ska lägga mig och vila en stund till..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!