2008-02-26
 14:22:52

Keep bleeding

Jag är så trött! Har jobbat inatt.. och natten innan.. och ska jobba natten som kommer OCH natten efter. Tror jag måste ta nån lite lugnare vecka framöver och vila. Har blivit väldigt mycket jobb på sistone. Men det är svårt att säga nej när det finns.... Vet ju aldrig om det kommer finnas lika mycket jobb nästa vecka liksom. Jag behöver semester!!

För övrigt så håller min hjärna på att koka över.. tankarna bara snurrar och jag vet inte vad jag ska göra :( Men jag tänker inte berätta vad det handlar om! Moahaha... jag blir galen när folk skriver så, för jag blir så nyfiken och vill veeeeta ALLT!! (maddes blogg till exempel...;P)

Nä nu ska jag klä på mig och ta en promenad till stan. Ska klippa mig kl.17! Woho :) Blir nog ingen större färndring dock.. mest toppa. Lite tråkigt.. men men.. Man vet ju aldrig, får se om Sanna har nån roligare idé om vad jag ska göra me håret..

Ikväll ska jag fixa tacos till middag. Mmm Mmm! Bara för att jag är så himla sugen på guacamole! Bara för att Lars tjatar om avocado..! :)


Madde

hehe ja jag vet hur det känns..blir lika nyfiken jag med.. :P men jag kan berätta det för dig t.ex men är ju såå många som läser min blogg och vill inte att alla dom ska veta. :) men vad är det du tänker på då?? nu vart ju JAG nyfiken!!! :P



PUBLICERAT: 2008-02-26, 14:55:55 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!