2008-02-23
 18:51:00

If only..

Idag ringde Marita och frågade om jag vill åka utomland med henne nästa vecka!
Hehe.. alltså, i övermogon är det ju nästa vecka..! Hon var ledig typ hela den veckan och ville såå gärna.. Det skulle ju va helt sjukt kul, jag skulle jättegärna åka!! Meen.. ska ju jobba en massa. Har dessutom en utbildning på jobbet på torsdag... en klipptid på tisdag... och hon visste väl inte ens om det FANNS nån resa då..?? Så det blir nog inget av med det, tyvärr.... Men man kan ju drömma lite......






Blir en lugn helg det här.. Det var visst några från jobbet som ska ut ikväll, men det är väl bäst att jag låter bli... Har ju nyss haft magsjuka, o magen är fortfarande lite knäpp.. (har jättesvårt att äta..) och så har jag kanppt nå pengar.. Så det blir en lugn hemmakväll med pizza o film istället. :)

Var en sväng till stan idag och tjuvshoppade lite... (alltså inte jag snattade inte..!! hade bara lovat mej själb att inte slösa pengar..hehe..) Blev ett par örhängen och en bh. Sen kändes allt mycket bättre...

Nu har jag ong i magen igen!! JAG FATTAR INTE VAD DEN VILL?! Ger jag den mat så gör den ont, ger jag den inte mat så gör den också ont... snyft... Ska lägga mej i sängen och läsa lite i en bok som handlar om samer, arkeologer och djävulen.. Faktiskt oväntat bra bok!

Hoppas ni har en trevlig helg sötisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!