2008-02-07
 16:42:16

I think I'm a little bit..

Jag är på dåligt humör idag! Vet inte riktigt vad det är... eller jo det vet jag väl..men äh, är bara irriterad på allt!! Men jag är ju iaf ledig idag..! Alltid nått. (eller ikväll och inatt...är ju alltid ledig på dagtid...) Ska bara ta det lugnt och försöka vara glad och sluta tänka för mycket. Allt löser sig!

Nu ska jag iväg och träna. Brukar vara bra när man vill slå bort alla tankar ut huvet. Skiter i att jag är lite förkyld.. Måste bara träna känner jag! Mår ju bättre än jag gjorde igår så det är säkert ingen fara.... Lite snor har väl ingen dött av? :P

Är det nått bra på tv ikväll förresten? Var så länge sen jag var hemma en kväll så jag kommer inte ihåg vad jag brukar kolla på... Annars får det bli en film. Och lite godis kanske..

Nee, nu ska jag göra mej klar! Tjappa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!