2008-02-01
 17:35:10

Hej lusar!

Har städat lite i min garderob idag, lagt allt i fina högar (får väl se hur länge det ser ut så....) Räknade mina jeans.. jag har 15 stycken (!) fast kanske 5 av dom som jag i princip aldrig använder.. Men det går inte att göra sig av med dom heller.. Ska nog ta dom till mamma och fixa till dom lite med symaskinen.. Sy in för vida ben osv...

Ska snart till jobbet nu. Jobbar bara kväll, till 23. Skönt, hade inte pallat en till natt.. Måste försöka vända tillbaka dygnet liite iaf, och sluta sova så sjukt länge på dagarna. Imorse efter jobbet kunde jag inte somna för jag var så pigg! Somnade väl vid 9 men hade lätt kunnat vara vaken längre... Ej bra. Så det blev inget gå på stan idag heller för jag vaknade så sent!

Men imorrn, då jävlar ska jag kliva upp och pallra mig dit! Måste. Ska till mamma o äta middag imorrn även.. och sen vill John gå ut på krogen, så jag tror det kanske blir utgång då... Jag som ska träna med Ullis på söndag...:O och sen jobba natt. Får bli en lugn utgång då. Helst nyktert. Men vi får se.. Kanske lite vin till maten hos mamma.. :)

Aja, nu ska jag iväg! Ha en trevlig fredagkväll! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!