2008-02-29
 13:23:15

Fredag!

Länge sen jag skrev nått nu.. Har jobbat så mycket den här veckan! (ovanligt va...?) Varenda natt utom igår, då jag bara hade kvällen. Ska jobba ikväll också... ledig imorrn, sen jobba söndag kväll/natt. Men nästa vecka blir lugn! Har bara tagit på mej två nätter... ska försöka låta bli att tacka ja till så mycket mer. Kanske nån kväll eller så... vi får se :P

Idag klev jag upp tidigt (10.45!! omg!) och gick o tränade på lunchpasset på friskis med Maja. Det var ett ganska roligt pass, fast ledaren var lite fläng.. hähä... "KÄNN LUSTEN!!" eh..olust..

Nu ska jag ringa Ullis, ringa mami, dammsuga och duscha... Japp så ser dagen ut. Sen jobb som sagt.

Ha en trevlig helg!


am

jag känner av lusten fortfarande!! gör du?!



PUBLICERAT: 2008-02-29, 13:56:40 | URL: http://sonido.blogg.se
Mami

Jag älskar dig lillgumman!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!