2008-02-05
 16:31:36

en snabbis bara..

Jobb jobb jobb hela tiiiden.. Börjar ångra att jag tog på mig att jobba inatt också.. hade egentligen bara kvällen. Men nu blir det både kväll och natt. Tredje i rad nu. Och har även kv/natt imorrn. Kuuul.. Kommer säkert få feber efter det, jag brukar få det när jag inte sover ordentligt. Men ska försöka sova ut så jag håller mej frisk... Börjar få lite ont i halsen.. gaaah vill intee :O

Har inget intressant att skriva. Har inte gjort mycket annat än jobba, sova, äta...typ. Tog ett bad nyss. Har världens skönaste duschcreme måste ja säga! :) Dove creme oil...nånting. Man blir så mjuk..mmMmm..som en barnrumpa! jajamensan..

Nu ska jag äta lite mat, klä på mig och sen åka tillbaka till mitt andra hem: POSTEN....


Eva

Vilka fina namnförslag jag fick inatt, antar att du hjälpte Elin att komma på alla? ;) Ses på jobbet ikväll va?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!