2008-02-12
 19:35:50

Brunt.

Igår skulle Marita ha färgat mitt hår. Men det blev inte så...för hon var så seg så jag orkar inte vänta. Hon var hemma i Ljusta alldeles för länge, för att hennes mamma skulle tvätta hennes kläder (!) hehe.. Lilla Marita, hur ska det här gå nu när du ska bo själv?? ;) Näärå... det går säkert jättebra!

Det blev en promenad med Maja och William (aka radarparet?) istället. Upp till Haga och Norrliden. Trevligt. Sen åkte jag hem och färgade håret själv.. och det gick ju alldeles utmärkt. Tror inte att jag missade nånstans. Glömde dock att ta bort färgen som hamnade i pannan, så jag är fortfarande brunfläckig på huden. Men det är ju snyggt.....eh..

image351


Har nyss varit och tränat nu. Patriks pass kl.17.30 som vanligt då! Väldigt braa! Tränade med Mira och Lina från jobbet. Kul med sällskap :) Träffade även Majas jacka i omklädningsrummet... men såg inte till Maja nånstans..!! Vart vaaar duuu?!

Nu ska jag äta middag här i min ensamhet (tonfiskröra o potatis som jag lagade igår).... John kommer väl hem från jobbet om nån timme så vi hinner träffas en liten stund innan jag ska iväg och jobba.. Som vanligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!