2008-02-09
 23:58:39

Böööö...bio..

Jag är så mätt!! Ska aldrig mer äta godis....

Har nyss kommit hem från stan. Jag och John var ute och åt på Kina ikväll. Såå gott och jag blev såå mätt. Jag åt....ja jag vet inte hur det stavas (?!) men nånting  starkt med räkor och massa grönsaker.. och friterad banan me glass såklart! :) Sen var vi på bio! Såg Cloverfield. Måste säga att det var dåålig!! Blev besviken.. Den var ju ganska spännande då och då, men slutet.....gah!! vaa? Ska inte berätta hur den slutade men... ;P Den var inte värd att se på bio iaf tycker jag. Ingen höjdare.




Nä nu ska vi se om det finns nått mer sevärt att se här hemma istället. Ha en trevlig lördagkväll!


Madde

Vilken tur att vi aldrig gick på den filmen igår då om den var dålig =) hehe



PUBLICERAT: 2008-02-10, 01:07:40 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!