2008-02-19
 16:12:26

äh..

Slö dag idag. Jobbade natt och sov ganska länge idag... Drömde massa knas om att jag var tvungen att rädda kattungar som försökte simma in under isen i en sjö hela tiden! Så fort jag räddade en så hoppade nästa ner i vattnet!! Det var evas katter tror jag... :P (måste hälsa på henne snart innan katterna blir vuxna!!)

Ska jobba igen inatt, men bara natten, så jag börjar 01. Tänkte hinna göra lite grejer innan dess... Ska snart iväg och träna.. sen SKA jag städa i badrumsskåpet! Det är kaos i det. Måste städas. Har tänkt att jag ska göra det i ganska precis en vecka nu... kommer ihåg att jag tänkte göra det sist jag var och tränade på en tisdag.... Jag är väldigt duktig på att skjuta upp saker!

Jag har ont i magen! Har haft det sen efter i lördags.. Kan väl inte fortfarande vara bakis heller?! Gah..

Nä nu måste jag röra på mej! Hej!


Eva

Så du skulle rädda kattungar? Har inte du drömt om mina katter förut oxå, fast då var de cizzibellan. :) Iaf... hoppas du mår bättre nu! Kunde du sova när du kom hem? Tycker synd om dig. Krya på dig! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!