2008-12-29
 20:20:14

Yeah määän!

Idag har jag varit på staden med Sändra! Hon hittade en jättefin klänning, som skulle passa perfekt på nyårfesten...!! Om man nu hade nån sån att gå på?!! Gah, jävla nyår... Meeeen.. det löser sej nog på nå vis. Imorrn ska vi köpa skumpa iaf hehe..

Nu har jag nyss kommit hem från bio! Såg Yes Man med Marita å Maja. Hahaha! Jag höll på dö av skratt halva filmen typ.. Man blev på bra humör av den, något jag verkligen kunde behöva! Nu är jag glaad tralala!



Nu ska jag spy.
Eller nej jag bara skojja.
Men seriöst, jag är så äckligt mätt. Åt en sallad på Coffe house.. och sen mula ja i mej en påse lösgodis på bion. Orkade inte ens äta upp hela påsen.. DÅ ÄR JAG MÄTT!! Annars kan man inte lämna en godispåse i samma rum som mej och förvänta sej att det ska finnas något kvar sen..... :P

Sista lediga kvällen nu, passa på å mysa, imorgon ska man jobba igen.. suck.. Back to normal.

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!