2008-12-04
 01:44:16

kadok

Var ju till birsta med mamma förut som sagt... Skulle köpa gardinstänger hade jag tänkt. Men just dom som jag skulle ha var slut. Sällan det händer mig då?! Alltid, jag blir galen! Bättre lycka nästa gång. . .
Men det blev lite annat smått och gott från ikea iaf.. Lite olika ljus (kan man aldrig på för mycke av när det är iskallt här inne..), blommor, rivjärn...och nå mer..

Men det bästa; Jag köpte en ny kamera! En Kodak blev det, som dom hade specialerbjudande på, på Elgiganten. Man fick med extra batteri, minneskort och fodral till den gratis. Verka ganska bra, röd och fin så den matchar mobilen.. hehe viktiiiigt!

Har inte orkat testa fota med det så mycke ikväll.. Har bara myst i soffan, kollat på heroes och ätit avocado. Mmmm.. Nu är ja så trött så jag vet knappt va jag skriver. Dags för sängen, helt klart.

Natti natti! ♥


Olle

Muahaha det var nog jag och catharina som köpte slut på gardinstängerna :D otuuuur



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!